شهر من...گرگان

اینجا برای شهرم مینویسم...

شهر من...گرگان

اینجا برای شهرم مینویسم...

از شهر ها و استان های دیگر...

سلامی دوباره...برای شروع قصد دارم لیستی از سایت ها و وبلاگ های شهر ها  و استان های دیگر را در اختیار شما عزیزان قرار دهم...دیدن این سایت ها علاوه بر اینکه کاملا بی ضرر است،صد البته مفید هم هست...این لیست در قسمت لینکهای روزانه قرار میگیرد...

همونطور که میبینید خیلی از این وبلاگ ها هنوز تو مراحل اولیه اند ...به همتون پیشنهاد میکنم به سایت گیل یار  حتما مراجعه کنید با اینکه بعضی از بخش هاش هنوز کامل نشده ولی به نظر سازمان یافته تر میاد...

نظرات 3 + ارسال نظر
کیمیا دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ب.ظ http://chenaraneh.persianblog.ir

سلام. خانه جدید مبارک...من برای شما در سکونتگاه قبلی یک یادداشت کوچک گذاشتم. امیدوارم نوشتن از شهرتون باعث نشه که روزنوشت های جالبتون رو از دست بدیم:)شاد و خرم باشی.

گرگان نامه دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ب.ظ http://www.gorganname.ir

سلام... اگه گرگان تشریف داشتید ... لطفا در جلسه روز پنج شنبه ... وبلاگنویسان گرگان دوست حضور بهمرسانید... با سپاس

90گرگان سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ق.ظ http://90gorgan.blogfa.com

سلام .مبارک باشد وبلاگ جدید..اما بلاگفا رو هم رها نکنید.
اما در مورد سایت که گفتید..به این موضوعات عادت میکنید.
قضیه کد ملی که یادتون نرفته! چیزهایی خواهی دید که همی بنویسی که شاخی دربیاوردم.لیک هیچ مشکلی نیست و بسی آرامش داشته و با سرعت مطمئن ادامه ده که عاقبت بخیر گردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد